REGULAMIN STUDIA FITNESS STREFA ŚWIECIE
ul.Klasztorna 18 86-100 Świecie


§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Niniejszy dokument (zwany dalej Regulaminem) jest regulaminem w rozumieniu art. 384 kodeksu cywilnego i określa prawa oraz obowiązki stron w zakresie korzystania z usług Obiektu Strefa Świecie,przy ul. Klasztornej 18, 86-100 Świecie, reprezentowanego przez przedsiębiorstwo Paula Jaworska ul. Dworcowa 13, 86-105 Terespol Pomorski NIP 559 196 31 63 REGON 341182764 (zwanej dalej Strefą).
3.Z momentem opłacenia zajęć Klient staje się Uczestnikiem zajęć (zwanym dalej Uczestnikiem).
4.Uczestnikiem Strefy może zostać każda osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych. Za pisemną zgodą opiekuna ustawowego Uczestnikiem może zostać osoba małoletnia nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych. 
5.Każdy Uczestnik Strefy otrzymuje imienny karnet, który zobowiązany jest przedstawić w recepcji przed rozpoczęciem zajęć bądź posiada konto klienta na Aplikacji https://app.fitssey.com/strefaswiecie .
6.Użyczenie karnetu osobie trzeciej może skutkować nałożeniem kary w wysokości 1000 zł.
7. Wysokość opłat za poszczególne karnety określa cennik Strefy.
8. Strefa ma prawo zmiany wysokości opłat za poszczególne karnety, pod warunkiem powiadomienia Uczestnika na 14 dni przed ich wprowadzeniem.
9. Karnety są ważne 30 dni od momentu zakupu – wliczając niedziele i święta.
 11. Uczestnik zobowiązany jest zakupić nowy karnet na ostatnich zajęciach starego karnetu w celu zachowania ciągłości rezerwacji miejsca w grupie. Brak uiszczonej opłaty jest jednoznaczny z rezygnacją z zajęć.
12. Karnety wystawiane są imiennie i tylko na jedną osobę, nie ma możliwości ich odstępowania oraz sprzedaży osobom trzecim.
13. Opłata za karnet nie podlega zwrotowi.
14. Uczestnik Strefy ma możliwość wykorzystania karnetu tylko w grupie do której jest przypisany, zmiany grup dokonywane są wyłącznie przez Uczestnika poprzez Aplikację Fitssey.
15. Uczestnik zobowiązany jest do zgłaszania nieobecności do 10 godzin przed planowanymi zajęciami, nieobecności należy zgłaszać na Aplikacji Fittssey. Wszystkie nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po wyznaczonej godzinie będą traktowane jako zrealizowane wejście.
16. Uczestnik po wejściu do Strefy zobowiązany jest okazać karnet w recepcji w celu zweryfikowania obecności. W przypadku braku karnetu uczestnik może zostać obciążony kosztem wejścia jednorazowego.
17. Uczestnik Strefy powinien przed uczestnictwem w zajęciach zasięgnąć niezależnej opinii lekarza specjalisty odnośnie swojego stanu zdrowia i braku przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach.
18. Ciąża wyklucza uczestnictwo w zajęciach, z wykluczeniem zajęć przeznaczonych dla kobiet w ciąży.
19. W przypadku złego samopoczucia, urazów, kontuzji, wszelkich problemów zdrowotnych Uczestnik powinien poinformować instruktora przed zajęciami.
20. Personel Strefy nie posiada wykształcenia medycznego.
21. Uczestnicy, których stan zdrowia w jakikolwiek sposób negatywnie wpływa na ich zdolności umysłowe lub fizyczne nie mają prawa uczestniczyć w ćwiczeniach, zajęciach a także korzystać z urządzeń i usług Strefy.

§ 2 ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG ORAZ ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚC
1. Prowadzący zajęcia trener ma prawo ograniczyć liczbę osób na zajęciach lub poprosić Uczestnika o opuszczenie zajęć lub strefy/sali, na której prowadzone są zajęcia w przypadku, gdy:
-uczestnik nie jest uczestnikiem zajęć (zapisanym na liście uczestników zajęć),
-uczestnik nie wykonuje instrukcji trenera,
-zachowanie Uczestnika zakłóca przebieg zajęć lub jest w inny sposób niestosowne (bez zwrotu zapłaconych opłat za dane zajęcia),
2. Na sali sportowej podczas zajęć mogą przebywać jedynie osoby, które znajdują się na liście uczestników danych zajęć, tj. osoby które dokonały odpowiedniej płatności. Z uwagi na komfort uczestników, rodzice dzieci i inne osoby towarzyszące nie mają prawa przebywać na salach sportowych.
3. Zabronione jest korzystanie z usług i urządzeń Strefy przez Uczestników będących pod wpływem alkoholu, narkotyków, środków mających wpływ na krążenie krwi i metabolizm komórkowy, betablokerów lub środków uspokajających.
4. Podczas korzystania z zajęć i urządzeń Uczestnik  zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu, a także regulaminów poszczególnych stref, instrukcji korzystania z urządzeń, wszelkich informacji na nich zamieszczonych oraz wskazówek trenerów i personelu Strefy.
5. Jeśli Uczestnik nie ma pewności, jak w prawidłowy sposób korzystać z urządzeń Strefy – ma obowiązek, przed skorzystaniem z urządzenia, uzyskać wskazówki trenera lub personelu Szkoły.
6. Jeśli Uczestnik stwierdzi, że urządzenie jest uszkodzone ma obowiązek powstrzymać się od korzystania z urządzenia oraz niezwłocznie powiadomić trenera lub personel Strefy o uszkodzeniu.
7. Strefa  nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje zdrowotne korzystania przez Uczestnika z urządzeń i usług Szkoły, które wynikają z indywidualnego stanu zdrowia Uczestnika. Uczestnik ma obowiązek dostosować wykonywane ćwiczenia do swego stopnia sprawności oraz stanu zdrowia.
8. Uczestnik ma obowiązek niezwłocznego powiadomienia trenera lub personelu Strefy o każdym wypadku, czy też doznanych urazach, zarówno własnych, jak i innych Uczestników.
9. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń i wyposażenia Strefy będące wynikiem niezastosowania się do ww. zasad korzystania ze sprzętu jak również niezastosowania się do zaleceń i wskazówek personelu Strefy.
10. Strefa nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone Uczestnikowi przez innego Uczestnika lub jakąkolwiek osobę trzecią.
11. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że przebieg zajęć oraz ogólny obraz wnętrza Strefy mogą być utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, a następnie mogą być publikowane na stronie internetowej Strefy lub w portalach społecznościowych oraz, akceptując Regulamin, wyraża na to zgodę. Uczestnik ma prawo w każdym momencie zgłosić sprzeciw co do opublikowania nagrania obejmującego jego wizerunek, co wyłącza uprawnienie Strefy do opublikowania takiego nagrania. Uczestnik może zażądać usunięcia już opublikowanego nagrania obejmującego jego wizerunek. W takiej sytuacji Strefa niezwłocznie po otrzymaniu żądania usuwa nagranie ze wszystkich stron internetowych, na których opublikowała nagranie.

§ 3 PRZECHOWYWANIE PRZEDMIOTÓW NA TERENIE SZKOŁY

1. Strefa nieodpłatnie udostępnia szafki na przechowywanie rzeczy codziennego użytku, z których Uczestnik nie korzysta podczas zajęć.
2. Strefa nie odpowiada za jakiekolwiek przedmioty pozostawione w szafce, które nie stanowią przedmiotów codziennego użytku, jak również dokumenty, biżuterię,  telefony komórkowe, pieniądze i inne wartościowe przedmioty.
3. Uczestnicy powinni zwolnić szafkę przed wyjściem ze Strefy. Szafki niezwolnione do chwili zamknięcia Szkoły w danym dniu mogą być otwierane i opróżniane przez personel Strefy, przy czym Strefa nie odpowiada za rzeczy tam pozostawione i ma prawo wyzbycia się rzeczy w wybrany przez siebie sposób, a Uczestnik tym samym pozbawiony jest prawa do jakiegokolwiek roszczenia w tym zakresie.

§ 4 ZASADY ZACHOWANIA W SZKOLE

1. Uczestnicy zobowiązani są do zachowywania się na terenie całej Strefyw sposób odpowiedni, tak by nie przeszkadzać innym Uczestnikom.
2. Uczestnicy zobowiązani są do poszanowania ogólnie przyjętych norm uprzejmego zachowania. Używanie wulgarnego lub obraźliwego języka jest niedozwolone i może stanowić przyczynę wyproszenia Uczestnika przez personel Strefy.
3. Uczestnicy zobowiązani są zapoznać się, przed rozpoczęciem zajęć, z zasadami dotyczącymi użytkowania i korzystania ze sprzętu oraz stosować się do zasad użytkowania poszczególnych pomieszczeń oraz znajdujących się w nich urządzeń i przyrządów.
4. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad czystości oraz używania ręczników w trakcie ćwiczeń, a także zapewnić higienę i komfort innym Uczestnikom.
5. Zabrania się wnoszenia na sale taneczne jedzenia.
6. Osoby oczekujące na zajęcia przebywają w miejscach do tego przeznaczonych, tym samym nie zakłócając porządku pracy  oraz toku realizowanych zajęć. 
7.Palenie papierosów, spożywanie alkoholu, stosowanie, środków odurzających i narkotyków, przynoszenie alkoholu, środków odurzających i narkotyków jest zabronione we wszystkich pomieszczeniach Strefy oraz na terenie całego obiektu przy ul. Klasztornej 18, 86-100 Świecie.
8. Na terenie Strefy zabronione jest wywieszanie lub rozdawanie ulotek, a także prowadzenie sprzedaży w jakiejkolwiek formie.
9. Zabrania się używania, bez zgody personelu Strefy jakichkolwiek urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
10. Uchylanie się od obowiązków opisanych powyżej przez Uczestnika upoważnia Strefę do rozwiązania Umowy Członkowskiej ze skutkiem natychmiastowym.

§ 5 KORZYSTANIE Z SZKOŁY PRZEZ OSOBY MAŁOLETNIE

1. Uczestnikami Strefy za pisemną zgodą opiekunów prawnych mogą być małoletni.
2. Strefa nie ponosi odpowiedzialności za wypadki małoletnich będące wynikiem niestosowania się do programu i instrukcji zaleconych przez instruktora i obsługę Szkoły.
3. Małoletni poniżej 16 roku życia mogą przebywać na terenie Strefy tylko pod opieką opiekunów ustawowych.
4. Strefa zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innych ograniczeń wiekowych polegających w szczególności na możliwości korzystania z niektórych usług/urządzeń wyłącznie przez osoby pełnoletnie.
5. Osoby małoletnie będące Uczestnikami Strefy, jak i dzieci korzystające z niej pod opieką opiekunów zobowiązane są do przestrzegania wszystkich zasad Regulaminu.

§ 6 ZAJĘCIA W SZKOLE

1. W przypadku choroby lub niedyspozycji instruktora w dniu prowadzonych przez niego zajęć Strefa zastrzega sobie prawo wyznaczenia innego instruktora w zastępstwie bez konieczności uprzedniego poinformowania o tym fakcie uczestników zajęć.
2. W sytuacjach losowych Strefa zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć, przy czym odwołane zajęcia zostaną zrealizowane w innym ustalonym z uczestnikami terminie lub zostanie przedłużona data ważności karnetu.
3. W przypadku gdy w zajęciach grupowych bierze udział mniej niż 5 Uczestników Strefa ma prawo do rozwiązania grupy lub przeniesienia jej Uczestników do innej grupy po wcześniejszym powiadomieniu o tym.
4. W przypadku wystąpienia pod stronie Uczestnika okoliczności przez niego niezawinionych, które uniemożliwiają mu lub w znacznym stopniu utrudniają realizację postanowień Umowy Uczestnikowi przysługuje prawo renegocjacji ze Strefą zasad realizacji postanowień Umowy Członkowskiej (np. poprzez zawieszenie członkostwa) – każdy przypadek Uczestnika będzie rozpatrywany przez Strefę indywidualnie.

§ 7 REKLAMACJE

1. Reklamacje, związane z zawieraniem umów lub świadczeniem usług przez Strefę Uczestnik może złożyć w formie pisemnej w recepcji Szkoły lub przesłać na adres mailowy paula.jaworska@onet.eu.
2. Strefa  rozpatrzy reklamacje nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania.
3. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu do 45 dni, o wydłużonym terminie rozpatrywania reklamacji wraz z uzasadnieniem Uczestnik zostanie poinformowany w formie pisemnej.

§ 8 POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

1. W dniach ustawowo wolnych od pracy Strefa zastrzega sobie możliwość nieudostępnienia pomieszczeń i usług jej Uczestnikom.
2. Strefa może zostać zamknięta na czas konieczny do przeprowadzenia remontów lub zabiegów sanitarnych, a także usunięcia awarii. O planowanych zamknięciach Uczestnicy zostaną powiadomieni z odpowiednim wyprzedzeniem (w dowolnej formie, w tym również przez opublikowanie informacji na stronie internetowej Strefy lub portalu społecznościowym). Zamknięcie Strefy z w/w przyczyn nie uprawnia do zwrotu części karnetu, o ile nie przekroczy 10 dni w roku.
3. Zabronione jest wprowadzanie zwierząt na teren Strefy.
4. Ceny za używanie specjalnego wyposażenia lub za świadczone specjalne usługi niewchodzące w zakres cennika są określane przez Strefę indywidualnie.
5. Ważne informacje są wywieszane na tablicy ogłoszeń w pomieszczeniach Strefy lub publikowane na stronie internetowej www.strefaswiecie.pl lub portalu społecznościowym.
6. Strefa zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Strefę, nie krótszym niż czternaście dni od momentu udostępnienia Uczestnikom zmienionego Regulaminu. Udostępnienie nowego Regulaminu podaje się do wiadomości poprzez:wywieszenie ich zmodyfikowanej treści w recepcji, na tablicy ogłoszeń;
jeżeli zaś zmiana następuje na niekorzyść Uczestnika – poprzez osobiste zawiadomienie Uczestnika (w dowolnej formie, w tym również za pośrednictwem poczty e-mail).
7. W sprawach nieuregulowanych w  Regulaminie stosuje się przepisy prawa cywilnego.





Regulamin Przelewy24

Definicje

Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są poniższe zwroty lub wyrażenia, należy przez nie rozumieć:
Akceptant – podmiot, który zawarł umowę z PayProSprzedawca oraz Odbiorca Płatności.
Agent Płatniczy – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną działającą w imieniu i na rzecz PayPro S.A. jako krajowej instytucji płatniczej wyłącznie w zakresie świadczenia usług płatniczych.
Użytkownik (Płatnik) – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje zapłaty za towary lub usługi oferowane przez Akceptanta oraz która zaakceptowała regulamin dokonywania płatności w Serwisie, w tym poprzez zlecenie PayPro zainicjowanie transakcji płatniczej wykonywanej w ciężar Rachunku.
PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
Serwis Przelewy24 (Serwis) – internetowy serwis usługowy, pośredniczącym w przekazywaniu płatności pomiędzy Płatnikiem i Akceptantem.
Transakcja płatnicza (Płatność) – dokonywana przez Płatnika indywidualna zapłata na rzecz Akceptanta z wykorzystaniem Serwisu. Każda transakcja jest określona w Systemie, co najmniej poprzez: numer transakcji kwotę, Identyfikator, metodę.
Płatności mogą przyjmować w serwisie Przelewy24 następujące statusy:
Oczekująca – Płatność oczekująca na wpłatę,
Weryfikowana – Płatność wpłacona, podlegająca dodatkowej weryfikacji ze względów bezpieczeństwa,
Do wykorzystania/Przedpłata – Płatność opłacona, która oczekuje na przekazanie potwierdzenia do Sprzedawcy,
Dokonana – Płatność opłacona, w związku z którą zostało wysłane potwierdzenie do Sprzedawcy,
Błędna -Płatność zakończona błędem zwróconym przez Instytucję pośredniczącą lub bez poprawnej wpłaty.
Zwrócona – Płatność zwrócona Klientowi.
Panel transakcyjny – Panel dostępny dla Płatnika w celu wyboru formy płatności oraz przekierowania do Instytucji pośredniczącej.
Instytucja pośrednicząca – dostawca Usług Płatniczych lub inny podmiot, za pośrednictwem, którego Płatnik przekazuje PayPro środki pieniężne dla celów zapłaty Akceptantowi, w szczególności Agent Płatniczy, bank, centrum autoryzacyjno – rozliczeniowe, operator pocztowy, biuro usług płatniczych.
Dzień Roboczy – dzień w godzinach pracy PayPro z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy, w którym swoją działalność operacyjną prowadzi PayPro wykonująca czynności przewidziane postanowieniem Regulaminu odwołującym się do określenia „Dzień Roboczy”.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Regulamin – treść niniejszego regulaminu.
Usługa – usługa polegająca na realizacji Płatności, wykonywana przez PayPro na rzecz Użytkownika. Pojęcie Usługa obejmuje również Usługę Inicjowania Transakcji Płatniczej.
Dostawca Rachunku – dostawca usług płatniczych udostępniający Interfejs Dostawcy Rachunku.
Interfejs Dostawcy Rachunku – kanał dostępu online do Rachunku zapewniany przez Dostawcę Rachunku.
Rachunek – rachunek płatniczy, w ciężar którego możliwe jest wykonanie polecenia przelewu.
Usługa Inicjowania Transakcji Płatniczej (Usługa ITP) – usługa płatnicza polegająca na jednorazowym zainicjowaniu zlecenia płatniczego z Rachunku na wniosek Płatnika w celu dokonania zapłaty Odbiorcy Płatności za towary lub usługi albo w celu wpłaty środków na rachunek Odbiorcy Płatności.
Umowa – umowa pomiędzy Płatnikiem a PayPro obejmująca warunki realizacji Usługi Inicjowana Transakcji Płatniczej zawarta na warunkach wynikających z Regulaminu.
 
§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki udostępniania Użytkownikom możliwości dokonywania Płatności za pośrednictwem Serwisu, w tym przy wykorzystaniu Usługi ITP, która została szczegółowo uregulowana w § 1¹ Regulaminu.
Serwis Przelewy24 udostępnia Klientom różnorodne metody wykonywania Płatności, przyjmuje Płatności Klientów, potwierdza Sprzedawcy zrealizowanie Płatności i przekazuje te Płatności na konto Sprzedawcy.
Każda Płatność inicjowana w serwisie Przelewy24 otrzymuje niepowtarzalny numer Płatności oraz hasło nadawane przez Serwis. Klient powinien zachować ten numer i hasło dla celów kontroli stanu tej Płatności, zapłaty poprzez funkcję przedpłaty powstałej z tej Płatności oraz dla reklamacji Płatności.
Każda wpłata dokonana na jedno z kont bankowych PayPro lub jej Agenta Płatniczego jest dedykowana na realizację wyłącznie tej Płatności, której numer został wprowadzony jako tytuł wpłaty. W przypadku podania w tytule przelewu błędnego numeru Płatności PayPro nie ponosi odpowiedzialności za cel na jaki pójdą wpłacone środki. Zdanie drugie niniejszego ustępu nie ma zastosowania do Usługi ITP.
W przypadku gdy Płatność realizowana jest za pośrednictwem innej metody niż poprzez Usługę ITP, na wykonanie Płatności w serwisie Klient otrzymuje wskazany w panelu transakcyjnym czas. W tym okresie Serwis oczekuje na potwierdzenie wykonania Płatności. Po otrzymaniu potwierdzenia Serwis informuje Użytkownika oraz system Akceptanta o poprawnym wykonaniu płatności.
W przypadku zlecenia płatniczego otrzymanego w dniu niebędącym Dniem Roboczym, dniem otrzymania zlecenia płatniczego jest pierwszy dzień roboczy następujący po nim.
PayPro może wstrzymać lub odmówić realizacji Usługi w przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości co do legalności płatności, w tym możliwości jej związku z praniem pieniędzy lub działalnością terrorystyczną. Transakcja płatnicza realizowana przy pomocy karty płatniczej, może zostać wstrzymana lub odrzucona z przyczyn wskazanych w zdaniu poprzedzającym, między innymi gdy Płatność dokonywana jest w innym kraju niż kraj wydania karty Płatnika.
PayPro zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji Usługi w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że Płatność jest niezgodna z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu.
PayPro nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody poniesione przez Płatnika z powodu wstrzymania lub odmowy obsługi Płatności z przyczyn wskazanych w § 1 ust. 7 i 8.
Potwierdzenie Płatności w serwisie Przelewy24 zapewniają Instytucje pośredniczące:
dla Płatności przy pomocy kart płatniczych lub portfela elektronicznego – serwery operatorów tych płatności, współpracujących z serwisem Przelewy24
dla Płatności przelewem oraz za pośrednictwem Usługi ITP – bankowe programy automatyzacji przelewów lub własne programy kontroli historii kont bankowych serwisu.
Serwis nie gwarantuje realizacji Płatności w czasie rzeczywistym w przypadku:
weryfikacji Płatności zgodnie z postanowieniami ust. 15 niniejszego Paragrafu,
nie działania systemu Instytucji pośredniczącej lub Dostawcy Rachunku, przerw technicznych leżących po stronie Instytucji pośredniczącej lub Dostawcy Rachunku, próby realizacji Płatności poza godzinami księgowania przelewów wewnętrznych danego banku lub zmian realizowanych po stronie Instytucji pośredniczącej, które mają wpływ na działanie serwisu. Roszczenia wynikające z powyższych okoliczności przysługują Płatnikowi wobec Instytucji pośredniczącej lub Dostawcy Rachunku, zgodnie z umową zawartą przez Płatnika z Instytucją pośredniczącą lub Dostawcą Rachunku oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Serwis nie gwarantuje realizacji Płatności w czasie rzeczywistym w przypadku nie zastosowania się przez Użytkownika podczas realizacji Płatności do instrukcji widocznych w panelu transakcyjnym oraz na stronach Instytucji pośredniczących lub Dostawcy Rachunku.
PayPro nie ponosi odpowiedzialności za Płatności niezrealizowane lub zrealizowane z opóźnieniem jeżeli zostało to spowodowane podaniem błędnych lub niekompletnych danych przez Użytkownika, lub nastąpiło to w wyniku zdarzeń niezależnych od PayPro. Użytkownik ma obowiązek zawiadomić PayPro o każdej takiej niewykonanej lub nieautoryzowanej Płatności.
Pośrednictwo Serwisu Przelewy24 w przekazywaniu Płatności poprzez konta Serwisu nie upoważnia Użytkownika do dochodzenia odsetek od wpłat umieszczonych tymczasowo na kontach Serwisu.
Transakcja o statusie Weryfikowana podlega ocenie na podstawie kryteriów ustalonych przez PayPro w związku ze środkami bezpieczeństwa finansowego stosowanymi w celu zapobiegania oszustwom, a także przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Czas weryfikacji może trwać do końca Dnia roboczego następującego po dniu odnotowania Płatności w Serwisie. W przypadku weryfikacji pozytywnej Płatność zostanie udostępniona Akceptantowi Natomiast w przypadku weryfikacji negatywnej przekazana do zwrotu na rachunek Płatnika lub zatrzymana celem podjęcia przez właściwe organy dalszych działań zgodnie z przepisami dotyczącymi przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
Serwis Przelewy24 nie jest stroną umowy ani stosunków prawnych pomiędzy Płatnikiem a Akceptantem, w szczególności umowy sprzedaży i z tego tytułu nie ponosi żadnej odpowiedzialności. W szczególności nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania przez Akceptanta, jak i wobec Akceptanta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania przez Płatnika.
Przedpłaty
Płatnik zgodnie ze statusem transakcji Do Wykorzystania, może zapłacić w Serwisie Przedpłatą utworzoną w danym sklepie. W tym celu po wybraniu towaru (usługi) musi zapamiętać numer Płatności i hasło wskazywane na stronie płatności Serwisu. Następnie powinien wpłacić potrzebną kwotę w dowolny sposób oraz na dowolne konto Serwisu Przelewy24 podając jako temat wpłaty – numer Płatności.
Serwis może utworzyć Przedpłatę automatycznie z płatności dokonanej przez Klienta, jeśli potwierdzenie wykonania tej płatności dotarło do Serwisu po czasie oczekiwania. Wówczas Płatnik może wykorzystać tę Przedpłatę do zapłaty powtarzając zakup. Jeśli w ciągu 2 godzin od czasu rozpoczęcia Płatności w Serwisie Płatnik nie otrzyma informacji o utworzonej Przedpłacie lub potwierdzenia dokonania transakcji, Płatność tę należy reklamować personelowi Serwisu.
Wpłaty w Urzędzie Pocztowym realizowane są w ciągu 1 dnia roboczego od momentu pojawienia się wpłaty na rachunku bankowym Przelewy24.
Przedpłata może być użyta przez Płatnika do realizacji Płatności tylko wówczas, jeśli kwota Przedpłaty jest równa kwocie zakupu. Użycie Przedpłaty jako formy płatności wymaga znajomości numeru Płatności i hasła tej Przedpłaty.
Stan Przedpłaty można sprawdzać na stronie Serwisu: 
https://secure.przelewy24.pl/przedplata
Przedpłata może zostać automatycznie przekazana do określonego Akceptanta, bez konieczności ingerencji Płatnika, jeśli jest to zgodne z dodatkowymi ustaleniami pomiędzy Płatnikiem a Serwisem.
Przedpłata Płatnika nie wykorzystana w ciągu 30 dni od daty pojawienia się na koncie bankowym Serwisu jest zwracana Użytkownikowi z potrąceniem kosztów zwrotu. Płatnik może wystąpić o natychmiastowy zwrot Przedpłaty.
Koszt zwrotu błędnej wpłaty oraz przedpłaty utworzonej przelewem wynosi 2 zł (dwa złote). W przypadku błędnej wpłaty lub przedpłaty wykonanej przez Płatnika pocztowym przekazem pieniężnym koszt zwrotu zwiększa się o opłatę przekazu pieniężnego na adres pocztowy Płatnika, wg cennika Poczty Polskiej. W przypadku błędnej wpłaty lub przedpłaty wykonanej przez Płatnika kartą płatniczą koszt zwrotu wynosi 2,9 % wartości przedpłaty. W przypadku zwrotu błędnej wpłaty lub przedpłaty na konto za granicą Polski, koszt przelewu pokrywa odbiorca. Koszt zwrotu na konto za granicą Polski wynosi 30 zł (trzydzieści złotych).
Zabronione jest jakiekolwiek ingerowanie w systemy informatyczne Serwisu oraz wykorzystywanie instrumentu płatniczego przez osobę nieuprawnioną lub co do której PayPro ma uzasadnione podejrzenie takiego nieuprawnionego użycia.
Użytkownik chcący skorzystać z Usługi zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Regulaminu oraz przepisów prawa, a także do posługiwania się swoimi prawdziwymi danymi.
W niektórych przypadkach, Płatnik dokonując Płatności zobowiązany jest do zapłaty na rzecz PayPro jednorazowej opłaty serwisowej, która zostanie doliczona do kwoty Transakcji płatniczej. Płatnik informowany jest o wysokości opłaty w trakcie dokonywania indywidualnej zapłaty na rzecz Akceptanta z wykorzystaniem Serwisu.
W przypadku gdy Płatnik jest podatnikiem w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. 
o podatku od towarów i usług, do Płatności dokonywanych przez niego z wykorzystaniem mechanizmu podzielonej płatności przewidzianego w tej ustawie (tzw. split payment) zastosowanie znajdują następujące postanowienia szczególne:
PayPro wyjaśnia, że nie wszystkie metody płatności udostępniane Płatnikowi przy inicjowaniu płatności na stronie sklepu danego Sprzedającego, pozwalają na zastosowanie mechanizmu podzielonej płatności; w szczególności zastosowanie tego mechanizmu nie jest możliwe przy metodach płatności nieopartych o przelew (np. płatność kartą);
Płatnik powinien każdorazowo ocenić zasadność, celowość i prawidłowość zastosowania tego mechanizmu;
wybór metody płatności należy wyłącznie do Płatnika i wyłącznie Płatnik podejmuje decyzję czy zastosuje mechanizm podzielonej płatności, także wtedy gdy zastosowanie tego mechanizmu jest obowiązkowe;
gdy Płatnik dokonuje Płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, powinien dołożyć należytej staranności, aby dane podane przez niego w udostępnianym mu przez jego bank komunikacie przelewu były zgodne z danymi z faktury wystawionej przez Akceptanta dokumentującej Płatność z zastosowaniem obowiązkowego mechanizmu podzielonej płatności;
w sytuacji gdy wskutek zastosowania przez Płatnika mechanizmu podzielonej płatności, Płatność wpłynie w jakiejkolwiek części na rachunek VAT PayPro, to PayPro – w rozumieniu przepisów – jest osobą inną niż podatnik wskazany na fakturze, wobec czego PayPro będzie uprawnione do wykonania działań, o których mowa w art. 108a ust. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, a więc jest uprawnione do dokonania płatności na rachunek VAT tego Akceptanta wskazanego na fakturze (o ile dysponuje odpowiednimi danymi) albo zwrotu otrzymanej płatności na rachunek VAT Płatnika – podatnika, od którego otrzymano tę płatność w kwocie otrzymanej na rachunek VAT; wybór działania jakie podejmie PayPro należy do PayPro;
PayPro nie ponosi wobec Płatnika odpowiedzialności w przypadku niewykonania lub nienależytego przyjęcia Płatności dla Akceptanta, jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie wynika z zastosowania się przez PayPro do przepisów związanych ze stosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, w szczególności jeśli na podstawie art. 108a ust. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług PayPro zwróci płatność Płatnikowi, wskutek czego Płatność na rzecz Akceptanta nie zostanie wykonana.
 
§ 1¹. Usługa Inicjowania Transakcji Płatniczej (jednorazowe zainicjowanie transakcji)
PayPro świadczy na rzecz Płatnika Usługę ITP wyłącznie w przypadku dokonania wyboru takiej Usługi na etapie o którym mowa w ust. 4 lit. a). W przypadku wyboru na tym etapie innej metody Płatności niż oparta na Usłudze ITP, nie mają zastosowania postanowienia Regulaminu odnoszące się do Usługi ITP.
Osoba zlecająca zainicjowanie transakcji płatniczej w imieniu innej osoby, w tym osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej, powinna posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz być uprawniona do dokonywania czynności będących przedmiotem Usługi ITP. Korzystając z Usługi ITP osoba zlecająca zainicjowanie transakcji płatniczej w imieniu innej osoby oświadcza, że spełnia kryteria określone w zdaniu poprzedzającym.
Usługa ITP jest świadczona przez PayPro bez pobierania opłat od Płatnika, chyba że Odbiorca Płatności pobiera od Płatnika opłatę za skorzystanie określonych metod płatności. Wówczas, o wysokości ewentualnej opłaty, która zostanie pobrana od Płatnika, Płatnik informowany jest przed zleceniem realizacji Usługi ITP. Ewentualne opłaty pobierane lub kursy walutowe stosowanie przez Dostawcę Rachunku określa umowa pomiędzy Płatnikiem a Dostawcą Rachunku.
W celu skorzystania z Usługi ITP, Płatnik powinien:
na stronie internetowej Serwisu lub na stronie internetowej Odbiorcy wybrać opcję dokonania Płatności z wykorzystaniem Usługi ITP; PayPro wyraźnie oznacza metody płatności oparte na Usłudze ITP; metody nie oznaczone w taki sposób nie opierają się na Usłudze ITP
wybrać swojego Dostawcę Rachunku z listy dostępnej po przekierowaniu Płatnika na stronę internetową PayPro;
zaakceptować Regulamin oraz podać dane i złożyć oświadczenia woli niezbędne do świadczenia Usługi ITP.
Z chwilą akceptacji Regulaminu przez Płatnika zostaje zawarta Umowa.
PayPro inicjuje transakcję płatniczą zgodnie z unikatowym identyfikatorem, którym jest numer Rachunku określony w umowie pomiędzy PayPro a Odbiorcą.
Świadcząc Usługę ITP PayPro inicjuje transakcję płatniczą niezwłocznie, nie później niż w czasie [15 minut] od otrzymania kompletu wymaganych danych. Maksymalny czas wykonania transakcji płatniczej określa umowa pomiędzy Płatnikiem a Dostawcą Rachunku. PayPro nie gwarantuje inicjacji transakcji płatniczej w czasie, o którym mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu w przypadku weryfikacji transakcji zgodnie z postanowieniami ust. § 1 ust. 15 Regulaminu.
PayPro odmawia zainicjowania transakcji płatniczej, jeżeli:
Płatnik nie dokonał uwierzytelnienia lub nie podał danych uwierzytelniających zgodnie z ust. 7 lub dane uwierzytelniające są nieprawidłowe, nieaktualne, niekompletne, zablokowane, zastrzeżone albo z innych przyczyn nie umożliwiają uwierzytelnienia w Interfejsie Dostawcy Rachunku;
Dostawca Rachunku odmówił PayPro dostępu do Rachunku lub dostęp do Rachunku jest z innych przyczyn niemożliwy;
zainicjowanie transakcji płatniczej z Rachunku skutkowałoby nielegalnym lub nieuprawnionym dostępem do Rachunku;
PayPro korzystając z Interfejsu Dostawcy Rachunku polega na procedurach uwierzytelniania zapewnianych Płatnikowi przez Dostawcę Rachunku. Korzystając z Usługi ITP Płatnik powinien uwierzytelnić się wobec Dostawcy Rachunku oraz autoryzować inicjowaną przez PayPro transakcję płatniczą, a jeżeli wymaga tego sposób korzystania z Interfejsu Dostawcy Rachunku – podać PayPro dane uwierzytelniające niezbędne do zainicjowania transakcji płatniczej.
Korzystanie z Usługi ITP jest dozwolone wyłącznie w celach zgodnych z przepisami prawa i Regulaminem.
Zabronione jest inicjowanie przez Płatnika transakcji płatniczych, jeżeli Płatnik nie jest uprawniony do dysponowania środkami z Rachunku.
Płatnik nie może odwołać zlecenia płatniczego po udzieleniu PayPro zgody na zainicjowanie transakcji płatniczej. W przypadku odwołania przez Płatnika zlecenia płatniczego lub jego niewykonania z innych przyczyn, PayPro może dochodzić od Płatnika kwoty transakcji płatniczej.
Zasady odpowiedzialności Dostawcy Rachunku za nieautoryzowane transakcje płatnicze zainicjowane w ciężar Rachunku określa umowa między Płatnikiem a Dostawcą Rachunku.
Zakazane jest przesyłanie z wykorzystaniem Usługi ITP treści o charakterze bezprawnym.
Prawem właściwym dla Umowy oraz dla stosunków pomiędzy PayPro a Płatnikiem przed zawarciem Umowy jest prawo polskie. Jeżeli Płatnik nie jest konsumentem, do Umowy nie stosuje się przepisów o usługach płatniczych, których wyłączenie w stosunkach z podmiotami innymi niż konsumenci jest dopuszczalne zgodnie z tymi przepisami.
Płatnik może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn i bez zapłaty jakiejkolwiek kary z tego tytułu 
w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Termin uważa się za zachowany, jeżeli oświadczenie o odstąpieniu zostało wysłane przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać złożone na piśmie albo przesłane wiadomością e-mail na adres: 
serwis@przelewy24.pl. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku całkowitego wykonania Usługi ITP przez PayPro na żądanie konsumenta przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu.
§ 2. Reklamacje
Reklamacja Użytkownika może być zgłoszona w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres 
serwis@przelewy24.pl 
lub poprzez elektroniczny formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej pod adresem: 
https://www.przelewy24.pl/reklamacje. Reklamujący zgłoszenie reklamacyjne może również złożyć w formie pisemnej przesyłką pocztową na adres: PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, lub bezpośrednio w jednostce organizacyjnej wskazanej przez PayPro, w której znajduje się Biuro Obsługi Klienta. Rozpatrywane są również reklamacje zgłoszone w formie ustnej: telefonicznie lub osobiście do protokołu w trakcie wizyty reklamującego w siedzibie PayPro.
PayPro zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż 15 dni roboczych. Czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji, nie dłużej jednak niż do 35 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
Szczegółowe informacje dotyczące trybu wnoszenia i rozpatrywania reklamacji można sprawdzić na stronie 
https://www.przelewy24.pl/reklamacje
 
§ 3. Postanowienia końcowe
Informacja dotycząca prawa dochodzenia roszczeń na drodze sądowej zawarta jest w informacji dotyczącej procedury reklamacyjnej, o której mowa w § 2 ust. 3 Regulaminu.
Informacja dotycząca sądu właściwego do rozpoznawania sporów pomiędzy PayPro SA a Użytkownikiem zawarta jest w informacji dotyczącej procedury reklamacyjnej o której mowa w § 2 ust. 3 Regulaminu.
Czynności dokonywane w ramach Serwisu Przelewy24 nie mają charakteru czynności bankowych. Przystąpienie do Serwisu nie jest związane z otwarciem rachunku bankowego w rozumieniu Kodeksu cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z póżn. zm.) oraz ustawy z 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939).
Zabronione jest wykorzystywanie Serwisu do obsługi płatności za sprzedaż towarów lub świadczenie usług niezgodnych z przepisami prawa, w szczególności naruszających prawa własności osób trzecich, jak również nie dopuszczonych do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej, jak i wykorzystywanie do obsługi płatności z tytułu dostępu do treści pornograficznych.
PayPro S.A. w związku z wykonywaniem płatności poprzez serwis Przelewy24 przetwarza dane osobowe. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z przepisami prawa, zwłaszcza przepisami RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym obowiązków i uprawnień związanych z ich pozyskiwaniem i przetwarzaniem, zawarte są w informacji zamieszonej na stronie internetowej 
https://www.przelewy24.pl/obowiazek-informacyjny-rodo-akceptanci.
Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu Przelewy24 jest PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań.
Osoby wykonujące płatności przez Serwis Przelewy24 wyrażają zgodę na otrzymanie potwierdzenia dokonania Płatności w formie maila. Serwis zobligowany jest przepisami prawa do wysyłki tej informacji. Na wniosek Użytkownika, PayPro dostarczy powyższą informacje w postaci papierowej na adres wskazany przez Użytkownika, przy czym wiąże się to z opłatą w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych.
PayPro informuje, że zgodnie z przepisami prawa, po wykonaniu Transakcji płatniczej jest obowiązany niezwłocznie dostarczyć Akceptantowi jako Odbiorcy Płatności informacje umożliwiające Odbiorcy zidentyfikowanie Transakcji płatniczej i, w stosownych przypadkach Płatnika, a także wszelkie inne informacje przekazane Odbiorcy w związku z wykonaniem Transakcji płatniczej. Wobec tego udostępnienie tych informacji Akceptantowi w takich okolicznościach nie będzie stanowiło naruszenia tajemnicy zawodowej związanej ze świadczonymi usługami płatniczymi.
W przypadku gdy dokonując Transakcji Płatniczej Użytkownik wybierze taką metodę płatności, w ramach której ubiegać się będzie o przyznanie mu kredytu konsumenckiego przez Instytucję pośredniczącą, z wykorzystaniem którego to kredytu konsumenckiego nastąpi zapłata dla Akceptanta w ramach tej Płatności, wybór taki oznaczać będzie, iż Płatnik poleca PayPro przekazanie przez PayPro do takiej Instytucji pośredniczącej danych osobowych Płatnika zgromadzonych w związku z przetwarzaniem tej Płatności, które to dane są niezbędne dla tej Instytucji pośredniczącej do podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy tego kredytu konsumenckiego i uruchomienia tego kredytu w celu dokończenia Płatności.
Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Użytkownikowi na stronie Serwisu lub na stronie Akceptanta, przed dokonaniem płatności.
PayPro zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązywać będą od dnia ich opublikowania na stronie Serwisu.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym Ustawy o usługach płatniczych.
 
 
Regulamin sprzedaży internetowej
Słowniczek pojęć:
Regulamin– niniejszy regulamin sprzedaży karnetów oraz wejściówek do Klubu za pośrednictwem strony internetowej.
Klub– Strefa Świecie ul. Klasztorna 18, 86-100 Świecie
Przedsiębiorstwo – Paula Jaworska ul. Dworcowa 13, 86-105 Terespol Pomorski,
Dane rejestrowe– NIP 5591963163, REGON 341182764
Strona internetowa klubu– www.wpowietrzu.pl
Strona internetowa, na której dokonuje się sprzedaż usług– strona internetowa https://app.fitssey.com/strefaswiecie
Karnety– karnety oraz wejściówki do Klubu przedstawione w ofercie klubu dostępne w systemie sprzedaży on-line za pośrednictwem strony internetowej.
Kupujący– osoba, która dokonała zakupu on-line.
Treść regulaminu:
1. Sprzedaż karnetów prowadzi Przedsiębiorstwo.
2.Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Przedsiębiorstwem zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu Karnetów:
•Zarejestrowania się na stronie internetowej
https://app.fitssey.com/strefaswiecie poprzez wypełnienie formularza, w którym należy wpisać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub bezpośrednie założenie konta w recepcji klubu.
•złożenia przez Kupującego zamówienia on-line poprzez wypełnienie formularza zawartego na stronie internetowej,
•uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym on-line za pomocą systemu Przelewy 24.
•otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail, przesłanego z systemu Przelewy 24.
3.Przed skorzystaniem z procesu zakupu Karnetów, Kupujący powinien zapoznać się z Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną. Zakup Karnetu do Klubu w Internecie jest równoznaczne z akceptacją jego treści.
4.Kupujący ma możliwość płatności online przez system Przelewy 24.
5.Klub nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego Przelewy 24.
6.Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących sprzedaż usług w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega ewidencji w kasie fiskalnej, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
7.Ceny Karnetów zawierają podatek VAT.
8.Zakupiony Karnet zostanie ustawiony na koncie klienta zaraz po zaksięgowaniu wpłaty przez Przelewy 24.
9.Warunkiem ustawienia karnetu na koncie Klienta jest dokonanie płatności (Kupuję z obowiązkiem zapłaty Przelewy 24). Płatność uznaje się za dokonaną z momentem otrzymania przez Firmę informacji o ustanowieniu nowej transakcji w serwisie Przelewy 24 i wpływie środków na rachunek Przelewy 24.
10.W celu otrzymania faktury VAT Kupujący powinien zgłosić ten fakt w recepcji obiektu. Zgłoszenie można przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres
studio@strefaswiecie.pl, podając dane do faktury VAT. Faktura zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
12.Za pośrednictwem strony internetowej można kupić jedynie Karnety oraz Wejściówki w cenach podanych na stronie internetowej Klubu.
13.Klub zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży przez stronę internetową w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
14.Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
15.Karnety nie mogą być wymienione na inne opcje niż zostały zakupione.
16.Wszelkie reklamacje należy kierować do Firmy. Reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
studio@strefaswiecie.pl
17.Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
•dane Kupującego zgodne z danymi podanymi przy dokonywaniu zakupu karnetu,
•datę dokonania transakcji zakupu i numer transakcji,
•opis przedmiotu reklamacji.
18.Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
19.Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana Kupującemu na adres podany w poczcie elektronicznej.
20.Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Klub danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, kontaktu z Kupującym oraz wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży Karnetów, a także w celach przekazywania informacji o promocjach oferowanych przez Klub.
21.Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także do kontroli przetwarzania danych, które je dotyczą na zasadach określonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204).
22.Kupujący udostępniający swoje dane osobowe ma prawo do dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualniania w recepcji Klubu lub bezpośrednio poprzez zgłoszenie na
studio@strefaswiecie.pl lub zmianę bezpośrednio w panelu klienta.
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Paula Jaworska, ul. Dworcowa 13, 86-105 Terespol Pomorski NIP 5591963163, REGON 341182764 Dane osobowe będą wykorzystywane w sposób niezbędny do zawarcia umowy między Kupującym, a Firmą. Szczegółowy wykaz w jakim zakresie mogą być wykorzystane dane osobowe ujęty jest w Regulaminie Klubu: Polityka prywatności – RODO.
23.Klub świadczy usługi sprzedaży w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu. Klub zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie świadczonych usług o czym poinformuje na swojej stronie internetowej oraz funpage’u.
24.Wszystkie informacje na temat cennika oraz dane kontaktowe opublikowane są na stronie
www.strefaswiecie.pl Klub zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie i cenniku świadczonych usług o czym poinformuje na swojej stronie internetowej oraz funpage’u.
25.Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na stronie internetowej oraz w recepcji Klubu.
26. Wykupienie członkostwa online jest równoznaczne z akceptacja niniejszego Regulaminu wraz z Regulaminem ogólnym Klubu.
27. Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)  w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Fakt ten należy zgłosić bezpośrednio na adres mailowy:
studio@strefaswiecie.pl

POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Dokument, który czytasz, określa zasady przetwarzania i ochrony danych, które przekazują osoby korzystające ze strony https://app.fitssey.com/strefaswiecie/frontoffice

2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. RODO) informujemy, że administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest przedsiębiorstwo Paula Jaworska ul. Dworcowa 13, 86-105 Terespol Pomorski, NIP 559 196 31 63, REGON 341182764

3. Strona https://app.fitssey.com/strefaswiecie/frontoffice pozyskuje informacje o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:

  • poprzez gromadzenie tzw. plików cookies, które są zapisywane w przeglądarce internetowej na komputerze, telefonie, czy innym urządzeniu, na którym użytkownik wyświetla stronę
  • poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumie
  • , w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze strony (m.in. które podstrony są najczęściej odwiedzane oraz w jaki sposób użytkownik trafił na konkretną podstronę) – tworzenie tych statystyk możliwe jest dzięki narzędziu Google Analitycs.
  • w celu lepszego dopasowania reklam i prowadzenia kampanii re-marketingowych na Facebooku – dzięki temu reklamy powiązane z serwisem wyświetlają się tym osobom, których zainteresowania pokrywają się z treścią serwisu– takie zarządzanie reklamami możliwe jest dzięki zastosowaniu Piksela Facebooka

5. Zapisywanie plików cookies można w każdej chwili wyłączyć, zarówno dla konkretnej witryny, jak i dla wszystkich połączeń z przeglądarki, chociaż może to skutkować uniemożliwieniem działania niektórych funkcji na stronach internetowych.

6. Dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje wykorzystywane są w celu:

  • zbierania danych kontaktowych (imię i adres e-mail) od osób zapisujących się na zajęcia

7. Poza opisanymi wyżej przypadkami koniecznymi do funkcjonowania i rozwijania serwisu https://app.fitssey.com/strefaswiecie/frontoffice dane pozostawione w serwisie nie zostaną udostępnione osobom trzecim.

8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będę informować w sposób widoczny i zrozumiały.

9. Osobom korzystającym z serwisu https://app.fitssey.com/strefaswiecie/frontoffice przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) co do przetwarzania danych osobowych.

10. W razie wątpliwości co do któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności, można kontaktować się mailowo pod adresem studio@strefaswiecie.pl

POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES SERWISU PRZELEWY24


Postanowienia ogólne

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu oraz
    aplikacji mPOS24 jest PayPro S.A., adres siedziby: Pastelowa 8, 60-198 Poznań,
    wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000347935, REGON:
    301345068, na potrzeby niniejszej Polityki zwana dalej „Administratorem Danych”.
  2. Państwa dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia
    29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 2016, poz. 922) (dalej jako: „Ustawa”) oraz ustawą o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz.
    1204 ze zm.).
  3. Przetwarzany jest następujący zakres Państwa danych: imię i nazwisko, adres email, tzw. dane finansowe oraz ewentualne inne dane podane przez Państwa w
    formularzu kontaktowym.
    Bezpieczeństwo
  4. Przelewy24 spełniają wymagania standardów PCI DSS oraz McAffe Secure,
    gwarantując tym samym,
    iż powierzyli Państwo realizację swoich transakcji partnerowi godnemu zaufania.
    Aby zapewnić najlepszą ochronę oraz wysokie standardy PayPro S.A. poddaje się
    corocznym audytom bezpieczeństwa.
  5. Państwa dane przetwarzane są tylko w celu wypełnienia procedur związanych z
    realizacją usługi, udzielenia odpowiedzi na wystąpienie skierowane do
    Administratora Danych, dostarczenia informacji (takich jak potwierdzenia
    transakcji, raporty, alerty), a także w celach marketingowych oraz statystycznych i
    archiwalnych. Statystki nie zawierają jednak danych, które umożliwiłby Państwa
    identyfikację.
  6. Dane osobowe nie są udostępnianie żadnym innym podmiotom, chyba że będzie
    to wymagane obowiązującymi przepisami prawa lub zostanie zawarta stosowna
    umowa gwarantująca ochronę Państwa praw i prywatności.
  7. Aby uniemożliwić przechwycenie poufnych danych, informacje o danych
    dostępowych do kont bankowych są wprowadzane przez Państwa wyłącznie na
    bezpiecznych stronach banku. Ponadto system nie przechowuje danych
    dotyczących kart płatniczych, a informacje podawane przez Państwa w czasie
    korzystania z aplikacji chronione są za pomocą szyfrowanego połączenia.
  8. Informacje o numerze IP zbierane w trakcie połączenia z serwisem lub aplikacją,
    przetwarzane
    są w celach technicznych i statystycznych.
    Pliki „cookies”
  9. Cookies („ciasteczka”) to informacje pochodzące z witryny www i zapamiętywane
    na Państwa komputerze lub innym urządzeniu mobilnym. Najczęściej
    wykorzystywane są w celu dostosowania zawartości do preferencji użytkownika.
  10. Pliki „cookies” dzielą się na sesyjne – przechowywane do czasu zamknięcia
    przeglądarki i stałe – przechowywane przez określony czas.
  11. Korzystając z plików „cookies” nie przechowujemy Państwa danych osobowych, ani
    innych poufnych informacji.
    Przechowywanie i usuwanie danych
  12. Zgodnie z Ustawą przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich
    usuwania oraz poprawiania.
  13. Administrator Danych zapewnia, że zbierane przez niego dane są adekwatne w
    stosunku do celów przetwarzania oraz przechowywane nie dłużej niż jest to
    niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania. Wyjątek stanowi obowiązek
    dłuższego przechowywania wynikający z obowiązujących przepisów prawa.
    Postanowienia końcowe
  14. PayPro S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany polityki prywatności w całości lub w
    części. Aktualizacja może być spowodowana zmianami prawa w zakresie ochrony
    danych osobowych, rozwojem technologii oraz rozbudową naszego serwisu lub
    aplikacji.
  15. Wszelkie zmiany będą zamieszczane na stronie Przelewy24, a ewentualne nowe
    brzmienie polityki obowiązywać będzie od momentu jej opublikowania.